MANİSA

20 araç, 30 personel sahada: Manisa’da haşereyle mücadele hız kesmiyor

Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarında artan haşere ve vektörlere karşı Alaşehir ilçesinde 20 araç ve 30 personelle kapsamlı ilaçlama çalışması yürüttü.

Manisa genelinde yaz sıcaklarının artmasıyla birlikte haşereyle mücadele çalışmaları yoğunlaştırıldı. Alaşehir ilçesinde gerçekleştirilen geniş kapsamlı ilaçlama çalışmasına 20 araç ve 30 personel katıldı.

Cadde Cadde, Sokak Sokak İlaçlama Çalışması

Manisa Büyükşehir Belediyesi Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı’na bağlı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, yaz aylarında artan haşere ve vektörlere karşı il genelinde çalışmalarını sürdürüyor.

Alaşehir ilçesinde gerçekleştirilen uygulamada ekipler, sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklarda ilaçlama yaptı. Gündüz ve gece yürütülen çalışmalarda ilçe genelinde cadde ve sokaklar eş zamanlı olarak tarandı.

Çalışmalara 20 araç ve 30 personel katılırken, ekiplerin 17 ilçede düzenli olarak sahada olduğu bildirildi. Hedefin, haşere popülasyonunu kontrol altına alarak vatandaşların yaz aylarını daha sağlıklı ve konforlu geçirmesini sağlamak olduğu belirtildi.

Besim Dutlulu, çalışmalarla ilgili yaptığı açıklamada halk sağlığının öncelikli olduğunu vurgulayarak ekiplerin 7 gün 24 saat sahada görev yaptığını ifade etti. Dutlulu, ilaçlama çalışmalarının tüm ilçelerde kesintisiz sürdürüleceğini belirtti.

Vatandaşların ilaçlama araçlarının konumunu ve çalışmaların takibini belediyenin dijital hizmet platformu üzerinden izleyebileceği de açıklandı.