Besim Dutlulu, Salihli programı kapsamında sel felaketinden etkilenen vatandaşlarla bir araya geldi. Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ile birlikte ev ziyaretleri gerçekleştiren Dutlulu, afetten etkilenen ailelerin talep ve ihtiyaçlarını dinleyerek geçmiş olsun dileklerini iletti.
Afetin yaraları sarılıyor
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu'na ziyaretlerde Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Burak Deste, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç ile Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Volkan Sert eşlik etti.
Sel felaketinin ardından ekiplerin ilk andan itibaren sahada görev yaptığını belirten Başkan Dutlulu, mağduriyetlerin giderilmesi için çalışmaların aralıksız sürdüğünü ifade etti.
Dutlulu, "Sel felaketinin ardından vatandaşlarımızın yaşadığı sıkıntıları gidermek için tüm imkanlarımızı seferber ettik. Hemşehrilerimizi zor günlerinde yalnız bırakmadık, bırakmayacağız. Afetzedelere 700 bin lira nakdi yardım ile beyaz eşya desteği sağladık. Manisa'nın her noktasında ihtiyaç duyulan her anda vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz" dedi.
Aşure programına katıldı, pazarı gezdi
Başkan Besim Dutlulu, Salihli Belediyesi tarafından düzenlenen aşure programına da katıldı. Vatandaşlara aşure ikramında bulunan Dutlulu, daha sonra ilçe pazarını ziyaret ederek esnafla bir araya geldi.
Pazar esnafına hayırlı işler dileyen Başkan Dutlulu, vatandaşlarla sohbet ederek talep ve önerileri dinledi. İlçe ziyaretlerine önem verdiklerini vurgulayan Dutlulu, hizmetlerin daha etkin yürütülebilmesi için vatandaşlarla doğrudan iletişimi sürdüreceklerini söyledi.
Başkan Dutlulu, sorunları yerinde tespit ederek çözüm üretmeye devam edeceklerini belirterek, Büyükşehir Belediyesi'nin sosyal destek çalışmalarının ve afet sonrası iyileştirme faaliyetlerinin süreceğini ifade etti.



